dinsdag 31 januari 2017

De koelkast



Eigen schuld, dikke bult.

Als er iets fout ging vandaag, was het wel de koelkast. Alles was bevroren. Hoe het kan? ‘k Wee nie......

Ik kijk om te zien wat er mis is en....zag de temperatuur op vriezen staan. Niemand heeft het gedaan. Misschien de buurman??? Ach, misschien met iets er tegenaan geweest, maar ik zal je vertellen, de toetjes waren wel erg koud.

Maar....ik herinner me nu...... de koelkast gaf niet de juiste temperatuur aan, die het uiteindelijk moet zijn en....toen heb ik dat even hersteld, waarschijnlijk .... de verkeerde kant uit?  Dus niet de buurman, maar dit ouwe mens was weer eens dom.

Mijn ijsje (natuuryoghurt 0%) was heerlijk..... Koud....maar heerlijk !!!!
Tussen de middag niks van gemerkt, oude mensen moet je maar denken, ze doen dingen zonder het verstand te gebruiken. Misschien is m’n verstand ook al gekrompen, te warm gewassen?
Eigen schuld, dikke bult !!!

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten