maandag 9 januari 2017

Sneeuw

Vandaag is het zover, de sneeuw is gevallen en....blijft liggen.



De pret voor ieder kind. Wij doen niet meer mee, maar genieten van de kindertjes in de buurt? Jazeker !!! Het herinnert me aan vroeger, jaren geleden. Sneeuwbalgevechten. Richtingsgevoel ontging me totaal, maar heel toevallig kwam de sneeuwbal dan wel op een belangrijk iemand terecht, waarop ik absoluut niet gericht gegooid had. Helaas. Mijn speelkameraadjes vonden dat zo goed van mij, ik speelde de onnozele, maar werd door de tegenpartij dan wel ingewreven van top tot teen. En hielp er iemand? Nou...mooi niet.

Dat waren nog eens tijden en hoe ik ook probeerde te mikken, het ging grif verkeerd.



Met een bal is dat nog het geval, dus balsporten waren niet in mijn voordeel. Is er onder mijn lezers misschien ook iemand die hetzelfde overkwam???? Vast wel eentje, toch?

Sneeuw, mooi om te zien.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten