maandag 2 januari 2017

KUNST

De datum van m’n broer z’n overlijden komt in zicht, namelijk 6 januari, maar dan in het jaar 1980. Ieder jaar denk ik weer aan hem op die dag. Hij werd maar 50 jaar.



Inmiddels is m’n zus ook al overleden, maar zij werd 89 jaar. Dit is nog maar kort en wij allen missen haar erg.

Een oude foto van hen beiden siert onze slaapkamermuur en die wil ik graag delen. Ze staan er beiden op, maar dan verkleed als oude mensen, landlopers, schooiers, of vul zelf maar in.

De foto is zo mooi, die moet ik delen. Jammer genoeg stamt deze uit een andere tijd, dus...erg duidelijk zal ie niet zijn, maar wel heel mooi. Ikzelf was nog niet op aarde, maar dat heb ik wel ingehaald, inmiddels 79 jaren jong.



Ik noem de foto pure KUNST van de bovenste plank.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten