zaterdag 7 januari 2017

Henk Velda



Mijn enige echte vriend uit buitenland Henk Velda stuurde me zo’n prachtige foto. Eentje genomen tijdens de trouwerij van z’n kleinzoon Andrew en wie er nu allemaal rondom hem staan? 
Wist ik het maar. Mooie meiden, misschien een of twee knullen? Wat zou ik graag willen weten wie de clown in hun midden omringen. Misschien krijg ik na dit schrijven nog een snelle omschrijving van het hele gebeuren?

In ieder geval...allemaal familie en dan schrik je toch wel een beetje, dat je het middelpunt bent, Henk??

Een prachtige foto van m’n enige echte buitenlandse vriend van Nederlandse origine. 
Mijn vriend Henk Velda.

Inmiddels heb ik de omschrijving, maar....houd ‘m voor mezelf.



Ik heb nog wel een andere prachtige foto en deze keer is het van twee kleindochters, Samantha en Jessie met in hun midden de liefste opa van de wereld, mijn enige echte buitenlandse vriend Henk Velda.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten