vrijdag 8 september 2017

Vijf Jaar Verlenging


Dat was een meevaller !!! ik mag tot 31 augustus 2022 blijven rijden. Daar moet ik dan maar snel weer mee beginnen. Zo’n luttel bewijs kost nogal wat, dus dat doe je niet voor niks.

Kom ik daar bij het Gemeentehuis nog een ex-buurvrouwtje tegen. Ooit woonde ze hier op nr. 11 en paste op kindertjes. Er gebeurde nogal wat rondom haar en haar gezin en is ze verhuisd. Wel blijven oppassen, maar we zagen elkaar zeer sporadisch.

En ineens....ik hoorde haar stem en daar ben ik goed in, daar was ze met 2 schattige kleine jongetjes. Ze ging er zo leuk mee om. Ze had de moeder kunnen zijn. Dat moest Celeste zijn.

Ik liep op haar af en inderdaad, Celeste Olthuis, als ik me niet vergis. Nog steeds die leuke aardige meid. De kinderen van haar, twee meisjes, doen het goed en zitten op sport. Toen nog jonge kindertjes, nu vast al hele dames. Een foto van toen doe ik hierbij en hoe zouden ze nu zijn????
 

Celeste, meid, ‘t was leuk je nog even weer te ontmoeten.
Ik ga met mijn verlenging aan de slag, vijf jaar opnieuw een rijbewijs....geweldig toch?

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten