vrijdag 15 september 2017

Een Aparte Dag


Onze vriend alias LH-Bouw kwam, zag en overwon. Een donders handige knaap en die hadden we nodig. Even een wandje vernieuwen in mijn slaapkamer? Oké, dan komt hij.

Wandje zat er snel in, kunststofschrootjes, maar onze LH is goed en razendsnel.
Hij had ook verteller kunnen worden, want wat ie vertelt, we zien het voor ons. Mijn lachspieren hadden het zwaar en zelf ben ik ook niet op m’n mondje gevallen, dus over en weer.....het was gezellig. We hebben na het vernieuwen van een wandje gedrieën soep gegeten en hadden een gezellig uurtje. De tijd vliegt, als het gezellig is en onze LH heeft meer te doen en daarna waren we weer samen.

Nog een enorme verhuispartij en dingen die niet goed lukten. Zelfs dan gaat de tijd snel maar wordt er weinig gelachen.

Maar...na enige tijd en een helder idee is alles gelukt en voelde ik m’n rug kraken. Niet helemaal waar, maar ik had ‘m wel door de plee willen trekken, zo lastig voelde mijn rug.

Ik ben op het bed voor de nieuwe wand gaan liggen en de pijn zakte na enige tijd en...Froukje viel in slaap.

Die dag aten we niet warm, maar m’n rug is weer oké. Ik vond het een aparte dag.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten