zaterdag 16 september 2017

Herfst



Het enige mooie van de herfst vind ik de kleuren van de natuur. De rest kan me gestolen worden. Maar.....hij komt eraan. In onze tuin liggen de takken van de eik alweer en de eikels vallen bij bosjes onze tuin binnen.

De kou is er ook al en...ik geef het op. Ik ga nu voor de herfst en draag m’n coltruitjes met korte mouwen. Ach...ook alweer leuk. Ik omarm ‘m nog niet in volle omvang. Pas dan komen de coltruien met lange mouwen uit de kast.

Vandaag weer nat en vochtig buiten, zo jammer. De zomer is voorbij. Dag zomer. Het duurt zolang, eer we weer buiten kunnen koffie- en/of theedrinken. Boek erbij of nog liever een puzzel.
Maar puzzelen kan ook binnen, dat scheelt.

Een mooie Philippinepuzzel tijdens koffie- en theedrinken doet wonderen. Goed voor die oude hersenen. En....zo leuk om te doen.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten