woensdag 27 september 2017

Een Nieuw Dak

Afbeeldingsresultaat voor Logo dakwerk assen

Een nieuw dak op de garage. Om ongeveer 8 uur zouden ze hier zijn. Maar tot onze grote schrik zijn ze er al om half 8 en de auto moet er nog uit. Alles hier in rep en roer.

Anne gelijk met de auto eruit, dan die van de buurman nog. Het lijkt een wilde boel te worden.
Maar één van de dakbedekkers voelt zich al thuis, heeft hier meteen bah gedaan. Poeh wat een aroma!!!!

Half 10 drinken ze koffie, vertelt Joris. Ik heb dus nog even tijd. De soep heb ik gisteren al gekookt, ze zijn meer dan welkom.

Vandaag dus huisarrest. Ik begin met de puzzel in de krant, daarna zie ik wel weer. De muziek draait op volle toeren en zelden is het hier zo’n drukte om deze tijd, het is nog geen 8 uur. Ook buurman wordt er aardig onrustig van, ik zal ‘m zo even bezoeken en met hem praten.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten