zondag 10 september 2017

Gerrit-Jan


Hij is de zoon van m'n zus Dicky en na haar heengaan heeft hij haar hondje
overgenomen en verzorgt hem heel erg goed. Het beestje kon amper meer lopen, de
achtergevel wilde niet mee, maar zonder klagen sleepte Ricky zich door zijn
leventje.

Gerrit Jan zou Gerrit-Jan niet zijn als hij er zich niet in zou verdiepen, hoe dat te
veranderen. Ik denk via marktplaats werd hij gewaar, dat er werkelijk
wieltjes bestaan, die onder het hondje gebonden kunnen worden via een soort
tuigje en dacht er verder niet over na en kocht de aanhang.



Het resultaat is groots, eerst even wennen, maar volgens de foto's loopt ie
als een tierelier.

Als mijn zus eens wist, welk een goed adres haar hondje Ricky heeft
gekregen. Ze zou zich niks beters kunnen wensen.
Ik vond echt, dat ik dit pluimpje even moest uitdelen.



Leve Ricky met z'n baasje en bazinnetje. De foto's laten zien, wat ik bedoel.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten