maandag 4 september 2017

Onderhoud


Een nieuw matras is op komst, 3 oktober komt ie hier wonen en ik ben de eigenaresse. Maar...alvorens hij mag komen, moet er het één en ander gebeuren. Ik heb m’n voelsprieten uit, maar er komt geen klusjesman voorbij. Veel mag het niet kosten, de afgelopen maanden waren een beetje, hoe zal ik het zeggen? Duur uitgevallen. En bovendien in deze rommelkamer wil ik echt niet iedereen toelaten.

Het klinkt nu als armoede-troef, maar daar is het verre van. Het is “Ons bint zunug”.
Als de gezondheid goed is, voelen we ons al rijk, dus....en ik heb altijd nog nagels om m’n gat te krabben.

De linkerhand gaat uitstekend, maar rechts???? Dat lukt dit ouwe mens slecht. Maar...misschien komt het nu goed uit?

Onderhoud aan alles is een goede zaak. Niet alleen het huis, ook aan lijf en leden.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten