zaterdag 12 november 2016

Oscar



Buurvrouw Ria Onrust kwam koffiedrinken en nestelde zich in een luie stoel. Ze droeg een shirtje met V-hals. Toen dacht ik al.......daar beleeft ze wat mee.

Onze poes Oscar zag haar zitten en kwam vrolijk op haar af en Ria genoot van z’n aandacht. Hij gaf haar kopjes, sprong op haar schoot en omhelsde haar letterlijk. Beide voorpootjes om haar nek.
“Och Froukje, wat heerlijk !”, riep Ria luid.

Ik wachtte af, wist wat er zou gaan gebeuren. “Het is je gegund”, zeg ik nog en Oscar sabbelt in haar nek. Ineens krijst Ria: “Oooooooh Oscar..........wat doe je nou !!!! “.

Oscar kwijlde en de kwijl liep haar tussen haar borsten. Ik wist het en nu wist zij het ook.
Mag ik even lachen? Ria lachte dapper mee. Een washand en handdoek maakte alles ongedaan en klaar was Ria. De koffie smaakte goed en vaak denk ik nog aan poes Oscar.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten