dinsdag 15 november 2016

Koopjes

Mag ik me even voorstellen?

Ik ben een oudere vrouw en dol op koopjes. Wat voor soort koopjes? Van alles...!!! Kleding, eten, schoonmaakartikelen. Alles dus .....!!!

Maar...soms sla ik de plank ook helemaal mis. Zag een prachtige coltrui, helemaal mijn idee. Zwart in ribbel, maar niet een gewone ribbel...niks ervan. Eentje met scheve lijnen en gecombineerd met weer gekruist. Moeilijk uit te leggen. Geloof me, een geweldige mooie coltrui met een prijskaartje van 29, 95 euro. Maar het is pas een koopje, als ie is afgeprijsd. Kosten 5 euro. Een koopje of niet??? Durf eens nee te zeggen.



Deze dag zou ik ‘m dragen en dat is ook gebeurd. De maat is helaas XL, terwijl ik M draag. Je raadt het al, te groot en hoe te groot? Het lijkt of ik koude handen heb en de schouders zowat bij m’n ellebogen zitten.

Meestal lukt het me en...ik probeer ‘m nog te vermaken. Nog nooit zag ik zo’n mooie coltrui in de kleur zwart, maar helaas. Pindakaas.

Lach me niet uit.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten