donderdag 3 november 2016

Bijdehandje

Jaren geleden was onze kleindochter mee te shoppen met een leuke meid, die stage liep in Assen en tijdelijk bij Ronald woonde. Wij, Martine, Anouk en ik konden het verduveld goed met elkaar vinden, dus was het leeftijdsverschil geen enkel probleem. Toen hield ze al van shoppen en vandaag de dag nog steeds. Sommige dingen veranderen nooit. Met mij weinig verschil, een vrouw blijft een vrouw.



Martine was, ik denk, 18 jaar, ik over de 50 en Anouk misschien ruim 2. Zoiets.
Het was een gezellige middag. Martine wilde graag een nieuwe lange broek en zo kwamen we bij C&A terecht. Veel geld kon ze niet besteden en een kijkje nemen kon geen kwaad.

Waarachtig, ze zag iets leuks, haar maat en haar kleur en ze verdween dus in de paskamers. Anouk en ik volgden haar op de voet. Maar om zo’n klein druk ding als Anouk op 1 plek te houden, was een groot probleem. Uiteindelijk wilde ze het pashokje in, zien wat Martine deed en weg was ze. Ik zag daar geen kwaad in.



Maar....wild kwam ze bij mij terug en gilde: “Martine heeft geen onderbroek aan”. Leuke reaktie rondom ons en Martine schreeuwde luidkeels terug: “Jawel hoor, ik heb een slip aan”.
Ik moest komen kijken van Martine en zowaar, ze had iets aan, ik ben de naam vergeten, eentje in de naad en dan ergens nog een streepje.
Ik snapte dat kleine ding wel, meer niks dan wat.
Maar......waarom ik me dit allemaal herinner? Ik denk/weet, ze draagt ze nu zelf ook !!!! ?????

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten