maandag 28 november 2016

Gebakken Noedels



Gebakken Noedels op Aziatische wijze.
Hoe ik aan dit zakje kwam???? Ik zou het niet weten, maar ik las in het voorbijgaan dat de houdbaarheidsdatum tot eind november 2016 was. Dan is de cirkel snel rond en besloot ik vandaag te maken wat waarschijnlijk best pittig kon zijn. Ik waagde de sprong. Aangezien mijn Anne er niet tegen kan, dacht ik eens diep na.

Een oudere overleden vriendin gaf me ooit een tip, als iets pittig is, doe er melk bij.
Vandaag nam ik de proef op de som en......het was voor hem en mij eetbaar. De afbeelding bracht wel een mooier plaatje dan mijn kooksel, maar zonder iets van vlees? Ik had gehakt gebakken en.....dat bracht nog iets van extra’s. Volgende keer zal ik er verbetering in aanbrengen, maar ben eigenlijk niet van plan weer zo’n zakje aan te schaffen. Eigenwijs als ik ben, ik maak een mooier/leuker en lekkerder product, wellicht onder een andere naam, maar dat gaat me lukken.
Noedels alla Froukje. Klinkt dat goed? Dan houden we dat erin.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten