zaterdag 30 juni 2018

WMO

 
 
Wat de letters werkelijk betekenen is me nog niet duidelijk, maar weet inmiddels wel, dat je via de WMO hulp kunt aanvragen voor huishoudelijke klusjes. Ook de naam komt nu door het plaatje naar voren, zijnde: Wet Maatschappelijke Ondersteuning.

Zo gezegd, zo gedaan:
Ik bel, kom eerst in de wacht met een muziekje, maar krijg na mijn vraag een aardige juffrouw aan de lijn. Lian of zo geheten. Ik leg m’n moeilijkheden bij haar neer, moet daarna allerlei gegevens doorgeven. Daardoor van beneden naar boven gerend en andersom. Maar goed, dat dat mijn dagelijkse gang is, want hier staat mijn computer, mijn trouwe vriend en toeverlaat.

‘t Is uiteindelijk redelijk tot goed gegaan met het gesprek en nu is het afwachten.
Hallelujah. Een pak van m’n hart. Bedankt Lian voor je geduld.

Inmiddels is er een vervolg, maandag komt er iemand langs voor verdere ontwikkelingen. Na deze melding zal ik niks meer hierover verhalen, reken er maar op, dat de hulp komt. Ik zie er naar uit.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten