zondag 17 juni 2018

Vaderdag?

Afbeeldingsresultaat voor Vaderdag
 
Ik weet eigenlijk niet, wat ik me erbij voor moet stellen. Kan nu weer van alles in huis halen, maar komt er iemand? Sonja is net geweest, Ronald komt ook iedere week wel een keertje, maar of ze beiden ook op Vaderdag komen.....kan ik hen niet verplichten.

Misschien een broodje met Jo-Ro-Des? Maar ook dat moet niet. Jo haar Vader gaat in deze voor, hij is er minder aan toe dan deze Vader, maar Vader zijn ze allebei.
Vaderdag, wie heeft dat uitgevonden? Mijn Pap heeft het helaas nooit mee mogen maken, toen waren Vaders nog niet belangrijk? De mijne wel. Dat was een Uniek geval. Zo zal ik hem mij altijd blijven herinneren.
 
Inmiddels is Vaderdag bijna voorbij en werden we verrast door  de Brunch met Jo-Ro-Des en nu ben ik een pizza aan het bereiden met van alles en nog wat voor onze dochter en haar dochter .... en voor onszelf of course. Leve Vaderdag. Moeder is héél blij.

eFVe

1 opmerking:

  1. Goedenavond eFVe, geweldig dat je zo'n mooie dag mocht beleven, met lieve herinneringen aan je vader.
    Wens je een avond vol mooie herinneringen en neem deze mee in je dromen.
    Warme groetjes Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen