vrijdag 29 juni 2018

Oudere mensen

Afbeeldingsresultaat voor drinken
 
Even een waarschuwing, ook voor/aan mezelf. We komen net bij de arts vandaan, de klachten die er waren, zouden kunnen komen van te weinig drinken.

Ik kan beamen, mijn wederhelft vindt me maar lastig, als ik blijf zeuren over drinken, water, thee, zelf kiezen. Maar twee liter per dag extra is de aanbeveling. Zie maar, wat je er aan doet.

Misschien dat wat de Arts zei, wel binnenkwam, bij wijze van spreken, ik blijf haar als steun noemen. Ik heb niet veel vat op m’n naaste, maar voor iedereen geldt: DRINKEN is belangrijk, vooral bij warm weer.

Als je dorst hebt, ben je eigenlijk al te laat, volgens onze Arts.
Knoop het in je oor, desnoods in beide oren.
Zo....IK HEB GEZEGD en nu maar hopen, dat het werkt.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten