vrijdag 1 juni 2018

Een jongetje of een meisje

Afbeeldingsresultaat voor een jongetje
 
Vroeger had ik graag een jongetje willen zijn en qua haargroei zou je haast denken, misschien had het echt zo moeten zijn. Waar bij de dames geen haar behoort te groeien, is het bij mij in vol ornaat aanwezig.

Vooral nu ze nog niet allemaal zijn verkleurt en ik iedere dag vooral de zwarte joekels bestrijd, lijkt er geen eind aan de komen. Ik heb ook zo het gevoel, dat meerdere mensen om me heen me meer als man dan als vrouw zouden willen zien.
 
Afbeeldingsresultaat voor Samen wildplassen? Urinekaart voor vrouwen
 
En....de bevestiging is daar. Krijg een kaart van m’n wandelvriendin om via wat vouwen een echte plaskaart te gaan hebben. De titel is dan ook “ SAMEN WILDPLASSEN ? “. Urinekaart voor vrouwen. Zij denkt dus ook op die manier aan mij?

Deze dag geeft me dus weer helemaal dat gevoel terug, misschien had ik vroeger toch een jongetje moeten worden?
Het is er nu te laat voor.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten