donderdag 28 juni 2018

Als de nood het hoogst is...



is de redding nabij. Dit geweldige ventje zou mijn nieuwe hulp kunnen worden. Hij werkt als een werkpaard, maar dan verkleind. Werkpaardje dus. Enorm goed in stofzuigen en allerlei huishoudelijke klusjes doet hij met het grootste plezier. In veel gevallen voldoet één stofzuiger niet en is er een tweede nodig. Best een goed idee, dat ik daar nog niet ben opgekomen.
Zal ik hem met beide armen omarmen en hem bij mij m’n werk laten doen? Is ie niet op om te vreten?




Niet alleen stofzuigen, maar ook de kleinere klusjes als bijhouden en vegen zijn hem niet vreemd. Een heerlijke hulp. Vanaf vandaag zou ik gered zijn, ware het niet, dat dit geweldige knulletje ver bij ons vandaan woont. Net iets te ver. Perth in Australië is zijn thuisbasis, helaas helaas.
Zouden er hier in onze omgeving ook zulke werkzame kereltjes wonen? Vast niet zo goed dan dit heerlijke ventje.
Kusjes voor hem stuur ik via zijn oma, zij geeft ze door. I do love this boy and his granny.


Ik sluit met een foto van wereldstad Perth, zijn thuisbasis.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten