donderdag 21 juni 2018

Een Groot-grondbezitter


Wij kennen zo iemand. En wat bezit hij? Een prachtig huis met als achtertuin een soort park.

De foto’s getuigen van iets geweldigs. Overal bloeit wel iets, maar ook de bomen doen je verbaasd staan.

Hierboven een foto van een beuk van ongeveer 150 jaar oud en daar achter een sequoia; ook al 50 jaar.


Op deze schommel zit de bezitter van al dit moois soms even bij te komen en te genieten.

Een jongeman van amper 50 jaar, samen met z’n vriendin, zijn de bezitters van al dit moois.
Misschien mag ik nog enkele foto’s tonen, maar echt in het nieuws willen ze niet komen.

Deze jongeman is actief op velerlei gebied, maar de tuin en z’n honden genieten z’n voorkeur. Ik kan me daar wat bij voorstellen.

Een potige jongeman is hij en sterk van lijf en leden, ik vind ‘m geweldig en probeer erin te geloven. Ik ga af op wat ie mij meldt, hij wil nog 30 jaar doorgaan om deze tuin een tuin van welbehagen te maken en te houden. Ik zal misschien van boven af zijn tuinieren gadeslaan.
Mijn zegen heeft hij.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten