zondag 23 april 2017

Nieuw Horloge


Een poos terug kocht ik via m’n kleindochter een horloge. Ze waarschuwde me al, je krijgt misschien een heel andere en hij is waarschijnlijk erg groot. En...hij was me daar een stuk groot !!!! Op de foto’s kun je het verschil amper zien, maar ik zie het héél duidelijk, eerlijk de waarheid.

Onze oudste kleinzoon had via haar ook een horloge, maar een veel mooiere. Weer werd er eentje besteld en ach, volgens m’n kleindochter kost ie geen drol. Vandaag kreeg ik ‘m en wonder boven wonder is ie klein in verhouding met de vorige en met die van onze kleinzoon. Wie wil er een horloge van formaat?



Deze, die ik nu heb, is zooooo mooi en dat voor nog geen drol.

                                                         GROOT en klein

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten