zondag 9 april 2017

Dames-problemen


Mooi weer, de eerste echte zondag met temperaturen die goed zijn. Maar...dan beginnen de dames-problemen. Wat trek ik aan? Een lichte broek. Jeetje, wat zit dat ding strak, maar misschien went dat? Proberen maar. Shirt in gelijke kleur erbij. Nog erger, een klein kind zou kunnen zeggen: “Je hebt dubbele borsten!!!”. Uit dat ding, een andere proberen, ook geen succes. Uiteindelijk een zwarte, die toont anders.

Waarom is het veranderd? M’n gewicht is nog hetzelfde en toch zit de boel strak. Nu is het eindelijk begin-zomer en zie ik er niet uit. Herkenbaar?

Op deze manier krijg ik een hekel aan mezelf, zo kan het niet langer, maar hoe moet het dan wel? Heeft iemand een oplossing? Maatje groter kopen? De maat van nu was ik juist zo trots op. Ik probeer even weer wat anders om vandaag toch goed gekleed te gaan en er goed uit te zien.
Gelukkig, dit zit beter, niet langer zeuren, gewoon genieten van deze mooie dag en morgen zien we wel weer.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten