dinsdag 11 april 2017

Maandag


Maandag...oppasdag.
Een koude dag, dat is weer wennen na een mooie zondag.
Maar na de was en nog visite hier, toch nog een leuk vervolg van de dag. Onze kleinzoon, kwam, zag en overwon. Onze dochter kwam nog langs en daarna ging ik eten koken.

Een bijzondere pasta deze keer, gekookt in tomatensoep en met kleine gehaktballetjes. Helaas wil Des geen groente en wij wel, dus aparte pannetjes en een kop soep ernaast van het vocht van de pasta.
Ons knulletje was vol lof en vond, dat oma weer heerlijk gekokkereld had. Daar doe je het voor. Een lekker toetje tot slot.

Ik besloot om naar het huis van zoon en (schoon)dochter te lopen en dan Anne en Des met de auto, dus ging ik wat eerder op pad. Het is een eind en het voelt nog verder dan ik in gedachten heb. Ik hoopte, dat Anne en Des me zouden inhalen en ik de rest van de tocht met hen mee kon, maar.....er passeerden wel dezelfde koekblikken 2 keer, maar niemand zwaaide en zonder bril kon ik het nummerbord niet zien. Dus ik waggelde weer verder. Uiteindelijk was ik al dichtbij, toen ze me toeterend voorbij gingen en dat laatste stukje wilde ik dan ook nog lopen.

Toch kostte dat meer tijd dan gedacht.
Even dacht ik, dat ik Jo en Des zag staan, zo lief,  Jo met haar blonde haren en Des met z’n blauwe jas. Maar m’n ogen hadden me wederom voor de gek. Doordat ik zwaaide en zij niet terug zwaaiden, wist ik, alweer fout Froukje. Ze waren allen gezellig binnen. Daar voegde ik me bij hen, nog even teuten en toen snel naar huis voor m’n serie G.T.S.T..

We zijn weer thuis en ik zit alweer achter m’n PC. Maar hier stopt het.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten