maandag 17 april 2017

Gespot


We worden gespot, de 2 oudjes. Dat kwam ik te horen via de buurvrouw. Zij was met vriendin en man een sauna’tje pakken en daar vertelde de man van haar vriendin, dat ie ons gezien had.
Ik vroeg K. waar en hoe???? K. vertelde, dat het ergens bij onze Witterbrug was. 

‘s Nachts dacht ik er nog eens over na. Wat de man vertelde....ze, hij en een vriend, waren in de auto en ontdekten de oude besjes, moesten er om lachen. En ineens: ”Verroest, het is K. “. Ik denk nog eens na over de situatie die het kan zijn en kom tot de conclusie......we doen nogal eens vreemd. Als ik wil oversteken, komt K. me met een “denk erom” te na en trekt me op de stoep. Ook al eens, staken we over zonder te wachten op groen licht en roep ik: “Kom op K. “.

Ik kan me voorstellen, dat passerende auto’s met mannen er wel eens raar naar kunnen kijken en moeten lachen.
Maakt ons geen fluit uit, asse ge mar leut hét.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten