woensdag 26 april 2017

Kleurenprinter



Eindelijk kan ik kleur-printen maken.

Vandaag na lang zeuren zijn de kleuren in m’n kleurenprinter gezet. Ik erg blij, ben zelf onhandig en durf dat niet. Maar...het zit erin, dus ik aan de slag. De bedoeling is, dat ik collages maak van tuinen en bloemen en planten van m’n familie. Maar aangezien dit ouwe mens niet weet, hoe ik een collage moet maken, besloot ik alle foto’s te printen, ze dan uit te knippen en zo collages te maken, die ik dan weer in m’n blog zou kunnen verwerken.

Enthousiast ging ik aan de slag, de print was A 4 en dat is al erg groot, maar ach....dan knipt Froukje dat wel bij.
Bijna klaar, meldt de computer mij, dat de kleuren bijna op zijn. Snel de laatsten nog geprint, ze werden al iets minder mooi, maar...had ik een keus? Dit kleurengedoe was er net ingezet en nu al leeg????

Nou ja, als ik de bladen rondom mij zie met al die mooie bomen en planten....het is niet onmogelijk. Domme ik, maar hoe vertel ik dat aan Anne? Ik wilde het uitstellen, maar dat valt me nooit mee. Ik zag hem, stapte op hem af en zei: “Anne, vandaag heb ik wel heel veel leergeld moeten betalen !!! “. Anne schrikt en kijkt me aan en vraagt hoe ik dat bedoel. Ik zeg: “De kleurenprinter is alweer leeg”. 

Hij begint onbedaarlijk te lachen en dat had ik niet verwacht. Ik kuste hem met volle overtuiging. De printer blijft leeg, maar deze printperiode is over. Ik zal toch beter moeten leren omgaan met de computer, zodat ik die collages anders kan maken, zonder deze enorme omslachtige bezigheid.
De kleurenprinter is wederom leeg.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten