donderdag 27 december 2018

Fijne Tweede Kerstdag


Zeker weten, dat het er zo eentje wordt. Twaalf uur worden we gehaald en ik laat het allemaal gebeuren, zie er echt naar uit. Weer even allemaal bij elkaar.
Vanmorgen een beetje uit mogen slapen, dat voelt al als een heilig begin.

Zo even een wandelingetje doen. Wie duimt er mee, dat Anne net zo enthousiast is, als ik ben.
Helemaal mis geraden. Anne voelt zich op slag niet goed. Ik schrik nog steeds van zulke acties. Hij zakt helemaal voorover. Maar na een poosje en een WC-gang zit ie weer in z’n stoel en leest stukken uit de krant voor. Drinkt koffie met mij en alle leed is weer geleden.

Wat kan ik hiermee? Vandaag maar wat afstand houden, dan lukt er meer.
Nog even en we worden opgehaald, daar zie ik naar uit.
We zijn weer thuis. Kwamen terecht in een prachtige kamer met een geweldig mooie gedekte tafel. Echt fantastisch. Ik hoop dat de foto’s mooi zijn geworden, er zijn wel een stuk of wat genomen.
Gemengde wensen, Chinees voedsel en heerlijk apart brood met als toetje tiramisu . Champignonsoep was er ook nog en ook daar heb ik een kop vol van mogen hebben.
Goed vier uur waren we weer thuis met een goed gevulde maag/buik, maar nog wel een prettig gevoel.
Sonja en Jan vooral bedankt voor al het goede door jullie geboden en ook Johanna en Ronald, dank jullie wel. Pa Anne had een goeie verjaardag en is erg blij met z’n nieuwe koptelefoon en z’n horloge.

De vogeltaart ziet er heerlijk uit, maar bewaar ‘m toch maar voor het vogelvolkje, wij hebben genoeg gehad.
Dankjewel allemaal dat jullie er waren en voor alles wat er aan ons gegeven werd aan liefde en toewijding.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten