maandag 17 december 2018

De witte wereld van zondag 16 december

Afbeeldingsresultaat voor De witte wereld van Assen
 
Wat is er mooier dan die witte wereld? Oogverblindend schoon. Bij ons om de hoek. De kazerne in Assen.
Toch hoop ik, dat het snel weg dooit, want vegen is er niet bij. Anne zou niet willen, dat ik dat deed, alhoewel...in deze staat... Ik probeer het maar niet uit. Er worden temperaturen boven nul verwacht, dus kom maar op, dan is dit kleine laagje snel verdwenen.
 
Na een rustige nacht en zelfs een half uurtje later opstaan sloop ik richting Anne en hij sliep.
Ik kon dus lekker rustig m’n gang gaan en even heerlijk douchen.
Daarna was ie op en kon niet geloven, dat ik aan z’n bed had gestaan, maar was wel blij, dat de dag weer begon.
De dagelijkse wasbeurt zit er weer op, de pillen weer in de week-doosjes en ons ontbijt hebben we ook alweer achter onze kiezen. Afwachten wat deze dag ons brengt.
 
En wat bracht ons deze dag? Bezoek van nicht Thea en haar man Willem. Dat was weer super gezellig. Ach, het leven is zo kwaad nog niet. We vergeten de momenten van moeilijkheden en beginnen iedere dag opnieuw. Een goed idee? Een goed idee!

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten