zaterdag 29 december 2018

Een normale dag?

Afbeeldingsresultaat voor een normale dag
 
Het voelt anders, maar de was draait, de andere wacht op mijn vouwkunsten en het is droog. Verder wacht ik af wat kan of wat niet kan.
De koffie smaakt goed, er is nog van alles te kiezen om als extra te doen. Ieder z’n eigen behoefte. Het klinkt als een WC-gang, maar ik bedoelde wat lekkers als extra bij de koffie.
 
Misschien even kleuren samen? Eerst de was.....daarna????
Vandaag niet een gevoel van samenzijn, dus ga ik m’n eigen gangetje, ook wel weer eens prettig.
Het vruchtenbrood van gisteren smaakt nog steeds, maar dan wel met roomboter. M’n beschuit met kaas van 30+ ook, maar dan wel met roomboter er tussen???? Fout bezig, maar zoooo lekker. Andersom is ook goed, kaas 48+ met magere boter op een beschuit.....Ook héééél lekker. Zolang er is, doen we het ermee en het is geen straf, wel een verbod???? Vies woord, slaan we over.

Én...raad eens wat, we hebben gewandeld. Ik zei tegen die man van mij: “Anne, je moet even je oefeningen doen”. En wat zei die deugniet? “Ik ga wandelen”. Ik was er even stil van. Hij vervolgde: “Of wil je mee?”. Tuurlijk wilde ik mee, durf ‘m echt niet meer alleen te laten gaan en gelukkig mocht ik mee, dat is nog eens een meevaller.

Ach...zo valt deze dag ook alweer mee, verder nog niks samen gedaan, daar is ook geen tijd meer voor, want om goed vijf uur komt Night of the Proms.
 
Afbeeldingsresultaat voor night of the proms 2019
 
Dat moeten/willen we zien en horen.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten