woensdag 19 december 2018

Dinsdag, 18 december 2018

 
Na gisteravond, toen Anne met z’n kleurplaat binnenkwam, ben ik er heel blij een foto van gaan maken en heb deze naar onze kinderen gestuurd. Wat doet hij het goed onder begeleiding van de dames van de Vierackers! Ik kan ze niet genoeg bedanken.
Vandaag is het weer tijd voor een grote (was-)beurt en wie er komt, is nog een verrassing.
 
Het was Tsjerk, mijn favoriet in de goede zin des woord. Hij is begripvol, leuk, humoristisch en goed voor Anne. Eigenlijk komt het doordat hij de enige man is, tot nu toe dan. Ik weet...ze komen er aan, meer mannen in de zorg. Maar deze koester ik. Hij geeft ons energie.
 
Afbeeldingsresultaat voor tsjerk v.d. Wal van Icare
 
En energie kunnen we goed gebruiken.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten