zaterdag 31 december 2016

Slagroom

Een poging om op de Drentse manier koekjes te eten die rolletjes heten. Deze keer met slagroom, wat eigenlijk ook de bedoeling is, maar mislukt. Zie foto.



Maar gelukkig hadden we ook kniepertjes, eveneens een Drents koekje. Dit alles is volgens mij in en rondom Kerst en oud/nieuwjaar te kopen. De lekkerste zijn de zelf gemaakte, maar aangezien de oude handjes niet helemaal meer meewerken, kopen we ze. Tracteren een ieder er op, zo ook gisteren.



De slagroom was deze keer ruimschoots de baas en vulde geen rolletje maar rolletje en bord (en tafel). Heerlijk, die mislukkingen, dat brengt een grote grijns op m’n gezicht.

We mochten een film komen kijken, dus bovengenoemde koekjes mee, wat best lollig was om de slagroom op de juiste manier in het rolletje te zien spuiten, wat dan ook geweldig fout ging.
De film goed, gaaf, heerlijk, de titel volgt nog. We/ik hebben/heb genoten en de tijd vloog voorbij. Daarna ons etentje in huize v.d. Meulen/Takens en dat ging erin als zijnde niet beter te wensen.
Luitjes, langs deze weg bedank ik jullie voor dit leuke/gekke/prachtige samenzijn.

De naam van de film is Inside out en een kleine uitleg is wel, De wereld van een kind van binnenuit gezien en bewerkt met allerlei stemmingen, die bepalen, hoe zo’n schattig kind haar leven verloopt. Geweldig mooi om te zien en te beleven. Geluiden via interessante boxen met een soort 3-D geluid. Eigenproduct van onze zoon. Mag ik trots zijn???? Ik doe het toch !!!!!

Voor een ieder die dit leest is mijn wens, een glaasje van het een of ander, een hapje en GEEN vuurwerk, maar een prachtige film samen te zien en zo tot 12 uur te komen.

Een geweldig uiteinde gewenst en een nog beter begin van 2017, met Queen in de hoofdrol met de song ...... Bohemian Rhapsody in de top 2000. Queen...mijn favoriete band van weleer. Helaas......niet meer onder ons de welbekende zanger Freddy Mercury.
Tot volgend jaar. 
Ik neem nog een rolletje zonder slagroom.

eFVe
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten