woensdag 21 december 2016

Verwennerij

Deze week werden we de rijke bezitters van zoveel moois. De foto’s zal ik hierbij doen. Hoe kan ik hen bedanken? Dan maar langs deze weg? Ik wil het zo graag delen.
Een schilderij met een kaarsje erin, die is minder goed op de foto gekomen, maar wel te zien, hoop ik????


En dan nog een prachtig bloemstuk met Hyacinten in een soort mandje, maar vanmorgen ontdekte ik ook nog, dat er led-lichtjes bij zaten en ben ik er helemaal lyrisch van.


Lieve mensen, waaraan heb ik het verdiend? Ja ja, ik weet, het is ook voor mijn Anne, maar ik breng m’n dank uit. Dat doen mannen niet zo gauw, deze in ieder geval niet. Ik ben de schrijfster in deze familie.

Mijn dank is groter dan groot, mag ik dat nog even vermelden?
Verwennerij, dat is het.

Rood hart eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten