woensdag 22 februari 2017

Onze Kleindochter


Vandaag waren we bij haar koffiedrinken en het verbaasde me, wat ze allemaal al gedaan had. Wat een handige donder en wat een fantasie. Woont tijdelijk in een huis, wat er ooit weer af moet/ gesloopt moet worden en hoe ze er weer woont, enorm gezellig met een prachtig bankstel en een gekke kat. Een katertje en toch was ie dol op opa en niet op mij. Wel verdulleme.... Een homo-kat? Ach, bestaan die wel?

Onze buren hadden een kater en die werd behandeld door een kater en scheen het nog gaaf te vinden ook, dus ook in de dierenwereld is er verschil.

De plannen van onze kleindochter.....behang plakken en wat ze ook al gedaan heeft. Zo mooi, met allerlei foto’s van haar en mensen die dicht bij haar staan. Geweldig.



Namen noemen we niet, maar ik wil je toch even melden, wat doe je het goed, je bent een handige donder, maar dat heb ik al gemeld met veel creativiteit in je, mag ik trots op je zijn? Zo niet, ik ben het toch.

Schat, I love You, het moet gezegd...
Onze kleindochter.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten